1, 2, TRE



också var tredjeadvent snart över.
dagen gick åt skogen innan den ens börjat, insåg att jag inte hade någonting av det jag skulle plugga på hemma. men, lite löste sig. och nu är jag nästan klar och ska fortsätta med det som jag gjort hela dagen, vilat.
ser så positivt jag bara kan; det är måndag imorgon och jag får träffa folk. det är lucia, det är ju mysigt .. och hela förmiddagen blir chill. jag kan slappna av imåneftermiddag för jag får lite sovmorgon på tisdag. jag har bara en lektion på tisdag!
OCH, jag har fått paket i min paketkalender idag ! :D



lycka ! ;D
och fast mest tradition och nostalgi. och jag är en klocka rikare :)

nu vill jag kolla på film ......................................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0