dagen i bilder


julspel i skolan, "musarna"



min numera brunett malin, lite sådär extra glad för i handen håller hon min julklapp till henne. men är fin, jag vet. inte ihop skynklad eller platt eller dåligt inslagen, nej, det är bara som det ser ut.
Åkte efter avslutningen tillsammans med Philippa, Jenny och Pernilla hem till Malin för att inviga lovet med att laga 'bruch' och ha en allmänt trevlig, rolig och supermysig förmiddag. ME LIKE !



och i samma sekund som malin satt och posade med min present, satt jag och väntade på att få öppna hennes. hennes till mig, alltså. Den innehöll någonting alldeles awesome; ursköna, ursöta, urbra mys-tofflor! sitter som fastgjuta på mina fötter och har inga planer på att ta av mig dom heller. TACK MALIN!

Julen är rätt bra ändå


Kommentarer
Postat av: malin

man ser inte bilden på mig ):

VARSÅGOD SNYGGING :D



sv; du är bättre!

2010-12-22 @ 21:51:43
URL: http://www.picturesbymalin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0