day 'n' night ...


godkväll jag sitter här och njuter av min fantastiska webbkamera kvallité !
eller så är det tvärt om, och när vi ändå är inne på det negativa spåret kan jag passa på att konstatera att det finns inte ord för hur trött jag är på den röda, mönstrande fondväggen i mitt rum. NÄSTAN så jag känner att det är värt att gå målare på bäckadahl för att bli av med skiten!

en annan sak det finns ännu färre ord för är vad jag har gjort idag. inte någonting. så himla skönt, och så himla meningslöst. Men jag har inte mått bra för 5 öre på hela dagen, och gör fortfarande inte, så skyller på det.

Och imorgon blir det andra bullar, ska spendera dagen med saknade kusiner. försent julfirande (:
Men nu ska jag ladda upp med en film. fortsätta mysa med andra ord, ha en bra kväll och natt och morgon, så hörs vi när vi hörs :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0