jag vill ha tusentals ljus

om en halvtimma typ kan äntligen sitta ned efter en hyfsat hektisk dag men åh så skönt det är att känna friheten !
terminen är över med allt vad skolarbete heter och nu ska jag släppa det till 100% tills 10 Januari. Lycka till med det? ehm ... ja.

Just nu och ett par timmar bak i tiden har jag stått och bakat sverigekakor (som jag idag valde att i framtiden kalla de) tills imorgon. Tanken var ju att jag skulle bakat med Pernilla innan, men det blev helt enkelt inte av. hon är min ängel.





UPDATE; klockan ringde = sista kakan klar. upp och hälla i fyllning och sen ner och sova. !!! ♥


Kommentarer
Postat av: Nilla

du är Min ängel!

2010-12-21 @ 17:05:15
URL: http://nillalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0