lång kort dag



när håret är som bäst, som vanligt vid 10 på kvällen.

Men nu är inte klockan 10 utan nu är hon halv 11 och jag har smått panik om man säger så.
Ortoped som knappt gjorde annat än att skratta åt mig,
en lektion, till vip med Pernilla och sen hem. Iväg igen lika fort, och all ledig tid har jag ägnat åt Hinduism och Buddism och framförallt, engelska! Lite felprioritering med jag slipper det imorgon. HEMSKT vad mycket det var på en gång nu på slutet. Men jag har ett prov kvar den här terminen och det är imorgon.

borde måste vill borde skulle verkligen behöva sova nu, men har jag prioriterat fel innan idag kan jag lika gärna fortsätta med det och tycka att so,n är viktigare än sömnen. hungrig är jag också. illa.

det här däremot det får vänta till imorgon. Spara det bästa till sist, är det inte så ?

GODNATT dröm sött, inte om biffiga dataspels figurer som jagar med kniv och våldtar som jag gjorde inatt.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0