n-j-u-t-a

och plötsligt var julklapparna heelt klara. jag vet en som kommer få en jättefin julklapp imorgon !

otroligt men sagt, om drygt 11 timmar har jag jullov. lov. jul. och lov. det låter rätt bra, tycker jag. mycket bra tillochmed, när tankarna vandrar åt vad som kommer att hända de tre närmaste veckorna.
JULMYS. FAMILJ. VÄNNER. FILM. SOVA. SEN EN FEET, GO, HÄRLIG RESA TILL VEMDALEN MED SKIDOR, SNOWBOARD OCH EN HEL VECKA MED VÄNNER, OCKSÅ NYÅRSFIRANDE PÅ DET.

tänk att avlsuta ett riktigt tufft år med det mest fantastiska, och sedan en timma senare starta nästan år med samma sak. kan ju bara betyda att året efter blir fantastiskt. jag är taggad, JAG ÄR TAGGAD.
men EN sak i taget. Imogon avslutning och betyg. alltid lika nervörst? resultat för allt kämnde och konsekvenser för allt icke-kämpande ... Sedan hem och dra igång med traditionerna. köpt julgran han vi gjort nu också. så nu, NU !

23.12 .. sova kanske ?
tss, jag har sovmorgon.......................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0