nattuggla

sitter och rullar sitta-inne-i-mörkret-på-rummet-och-prata-med-underbara-människor-om-allt-och-inget-till-klockan-är-alldeles-för-mycket listan gång på gång på gång, kvalitétstid på heltid, typ. dödsfint och jag mår så sjukligt bra just nu. fortsätt såhär, snälla ?

tänk att IMORGON åker jag till VEMDALEN med mina åtta favoriter. ( kl. är 01.06; måndag.) jag längtar så jag får ont i magen !

finns faktiskt inte så mycket mer att säga, jag hade nämligen tänkt att lägga mig "tidigt" idag. nu, typ. upp och åka iväg och fixa det sista inför resan imorgonbitti, sedan kommer dagen bestå mestadels av packning som inte ens är påbörjad än (:

avslutar en fin dag med att konstatera att jag aldrig skulle klara mig utan
pernilla lindström Inte en chans.



jaja, ha en god natt
________

jag är helt såld,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0