SNÄLLA SÖTA RARA





skåda dessa högar och bli lockad av underbara kolor, fantaskiska chokladbollar och otroligt användbara 1,2 och 3 liters fryspåsar och skriv JA, jag vill gärna hjälpa dig och din franskagrupp att få pengar att åka till frankrike tillsammans som avslutning på de tre åren på ljungarumsskolan, och därmed köpa

KOLA eller CHOKLADBOLLAR för 50:-

och/eller

PLASTPÅSAR för 60:-

jag lovar, ni kommer inte bli besvikna.


--------------------------------------------------------------------------


och med detta vill jag säga att jag är otroligt taggad för en timmas jobb tillsammans med philippa !
-4 grader och 20kilos plast och godis, peeerfekt !

Kommentarer
Postat av: Anonym

asså, man blir ju sugen på kolorna :D

2010-12-04 @ 12:37:52
Postat av: malin

kul att jag bara har fyra kolor och fem påsar kvar, puss

2010-12-04 @ 13:36:25
URL: http://www.picturesbymalin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0