kärlekshuliganer

goder afton ...
alla positiva omdömen man kan tänka sig till kvällen hos pelle med fyra minus en tjejer. skratt, prat och hängagubbe är tre sätt att göra en vanlig torsdagskväll till en lyckadn torsdagskväll.
Speciellt det där med skrattet, känns som det nästan är det enda jag sysslat med idag. det är fint.


jag har alltid tyckt man är extra söt när man läser ...
"man ser så klok ut när man läser"
engelskalektion i världsklass.


Torsdagar har överraskat mig på senaste tiden. Posotivt.
Fredagar har aldrig varit något att oroa sig över, TILLS IMORGON då Hanna Frisk gör någon slags come back och ger sig ut på hal is. Bokstavligt talat. Och inte av vilken anledning som helst, jag ska åka konståkning!
OM höften håller dvs, just nu gör det ont.

Kommentarer
Postat av: Nilla

tummen upp till dig! :)

2010-12-11 @ 12:30:50
URL: http://nillalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0