what if

fy bubblan hur jag mår alltså ... mensvärk så det skriker om det.
Men det är ju inte överhuvudtaget någon direkt lyckad fredag, så det får jag väl ta.
Skoldagen var värre än jag anat, patetiskt ju. Men blev bättre frammåt eftermiddagen och vi fick gå en halvtimma tidigare.

har bara sovit, kollat tv och städat lite omvartannat hela eftermiddagen, väldigt sällan jag är sjuk så bara en sån här grej tar knäcken på mig fullständigt! Men ska förhoppningsvis orka mig iväg ikväll, annars kan jag lika gärna gå och lägga mig direkt, redan nu känns det som


passar på att lägga upp en bild på högtalarna vi byggde igår av pepparkaksburkar
+ bilder på de som gjorde mig sällskap denna meningslösa dag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0