GOTTTTT

vad blev det av denna dagen ?
jo en hel del vettigt faktiskt ... var väl måttligt seg fram till klockan 1 typ, låg och kollade Hot Shots i sängen tills pappa kom hem. Åkte in till stan för att leta present till farfar, tja jag tror ingen missat vad det är för dag imorgon :) Handlade lite och fyllde på busskort som liktförbaskat avmagnitiserats av iphonen ?! :o
plötsligt föreslog han att gå och fika, så att så blev det och det slutade med att jag fick i pappa ett glas chailatte .. haha!

Nu sitter jag och har det hur gott som helst, sitter med en skål Marianne bredvid mig och bloggar och facebookar på platttvn i tvrummet och spelar grym spotifylista med surroundljudhögtalare så det hörs i hela huset ... och inte nog med det så har jag tre fina tjejer som om några timmer sitter här och gör livet ännu goare. can't wait, fast mjo jag har ett par saker att fixa innan ! ;)
hoppas alla har en awesome lördag, kramis


Kommentarer
Postat av: emma

jag vet iallafall vad du ska fixa!!!!

2010-11-13 @ 18:17:07
Postat av: Lokko

Ooh, chailatte!!

vilka är de tre tjejerna? :D

jag, malin och..?

2010-11-13 @ 18:47:28
URL: http://lokko.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0