hjältar överallt

om 14 timmar sitter jag i skolan. Vad skönt det ska bli, egentligen .. träffa alla igen. komma igång igen. och längta efter jullov. och jag, sålänge jag har kul, och allt annat går bra, har sällan några större problem med att gå dit. Nog om det :)

Är nu hos pappa som sagt. Hela Daniels album inne på iphonen bredvid mig, jag är nöjdnöjdnöjd. Har nog aldrig längtat så mycket efter att få gå och lägga mig, dels för att jag är otroligt trött, men också för att det bästa som finns är att ligga och försvinna bort till bra musik ........

Juste! Jag var på coop nyss. och mitt där på parkeringen kommer plötsligt ämnet bil på tal. fick erbjudandet att köra hem, nejtack. jag fyller 16 om typ två och en halv månad. vilket betyder att det blir aktuellt, fatta hur många vuxen poäng man tar in på det ... nejmen men det går seriöst inte fatta, tänk mig, lilla hanna frisk stressa runt med en såndär bak på bilen, stackars pappa.



 
 HAHA !

----------------------------------------------------------------------------------------

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0