hundra procent perfektion

u-n-d-e-r-b-a-r-t ?
jag har haft en just sådan eftermiddag och framförallt kväll.
ligger för det första just nu i min säng, med en ny laptop som följde med mig och pappa hem från a6 idag. inte varje torsdag man får sådant finbesök, nej !
Tog med mina glädje-känslor till Pelle och satt där från 8 till 10 och pratade, skrattade och var litelite seriösa tillsammans med 4 helt fantastiska tjejer, också pelle då förstås. Drack julmust, bad för julmust, skrattade åt julmust och kanske viktigast av allt, spottade julmust. Helt perfekt.

Nu ska jag se om jag minns adressen till några av vännernas bloggar som jag så troget följer, sedan är det absolut hög tid att sova !
desto fortare jag somnar ju fortare blir det fredag ... med musik redovisning bland annat. fick plötsligt för mig att jag inte alls vill ha fredag. men den känslan tror jag inte kan existera .......... GODNATT KRAM gott folk

-------------------------------------------------------------------------


Jo men synen av bilden till vänster är ju inte helt fel. ACER aspire 5741G alldeles lagom :D
bilden till vänster ska föreställa mig i sovtisha o trötta ögon, men det enda man ser är hur värdelös webbkameran var :)


Kommentarer
Postat av: Nilla

hur bra koll har du på höger & vänster egentligen? :D

2010-11-13 @ 13:48:18
URL: http://nillalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0