show me more more more

två små bilder från igår kväll...
mycket trevlig kväll, & jag skrattade väldigt mycket, lite interna skämt om blå egypten och tutanhåkan som bara var för klockrena. De fick oss iallafall att vinna en tårttävlig !




+ att jag nu är anmäld till vemdagslägret, ett nyårsläger med kyrkan som jag missade förra året av olika anledningar och det insåg jag både då och nu att det var bland det värsta man kunde göra ... ! Men iår är jag på och hoppashoppashoppas med allt jag har att höften ska orda sig tills dess så jag kan åka. Det är helt otroligt vad jag längtar efter fjällen !!!

Kommentarer
Postat av: Emma

den andra bilden kan inte bli mer tydlig? :D

2010-11-13 @ 18:05:02
URL: http://emmasaldner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0