henrik larsson

jag blir så otroligt trött på mig själv ibland !
slutade klockan två och fick stressa som tusan till bussen, och visst hann vi, men mitt i hetsen av MVGt på ekorutaarbetet så kommer jag på först när jag åkt en hållplats förlångt på bussen för att ingen tryckte åt mig (?) att var är min mobil? kom fram till att den måste ligga kvar i skolan... tre riktigt stora failar under loppet av typ en halvtimma om man räknar med att jag också letade ihjäl mig efter mitt busskort som jag försent insåg att de faktiskt låg i en av fickorna på jackan ... sjukt hur det kan bli ibland !
En sak som är säker är att jag inte hade blivit något trevligt sällskap ikväll utan min iphone, så jag hade helt enkelt inget annat val än att ta mig tillbaka till skolan och hämta den.
Hade tur, så fick både skjuts och sällskap av pernilla, sedan en trevlig prommenix hem med mycket viktigt snack. du är bäst.

Nu sitter jag i soffan och värmer mig efter en bra stunds ännu mer snack utanför mitt hus, är helt ledig hela kvällen, grymt skönt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0