wonderful girls

läskigt vad fort denna dagen gick, kan bero på att jag gjorde en hel del ...
åkte med Pernilla och tittade på innebandymatch två perioder, sedan till julmarknaden till strax efter 6 ... resten av kvällen och början på söndagen spenderades med till att börja med 5, sedan 3, + 1 mycket bra människor. film, sova, mysa. helt klart lyckad kväll.

Nu sitter jag och äter lite middag sådär klockan 2 på natten, blev inte så mycket med det innan jag stack igen så magen säger ifrån riktigt ordentligt nu.
Om ett x antal timmar ska jag upp och gå till kyrkan, sedan förstaadventsmysa som bara den. Iförsig kan jag ju börja med det redan nu, kanske tända första ljuset .. ? okej nä inte riktigt samma stämning att göra det ensam.

jag satsar på det där med att sova istället. Goodnight <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0