10-10-10

(var inget jag tänkte på innan jag skrev det men insåg just att det var tionde i tionde tvåtusentio .. ! )

ville ju gå på gudstjänsten idag men vaknade som sagt med extremt ont i halsen och allmänt matt precis som igår, känner att det nog bara att inse faktum att en rejäl förkyldning är på ingång. Det var väl det jag minst av allt behövde just nu, menmen, lika bra att ta all skit på en och samma gång !



Men någonting ska det iallafall bli av denna söndagen, oja!
Bara för att jag tänkte på det igår så blev jag förfrågad om jag ville gå på bio, så blir en sån där myseftermiddag med mamma med i rymden finns inga känslor klockan 4, en film som jag jättegärna vill se så blir super mitt i allt elende :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0