comeback, trodde jag

hej folks !
lite .. speciell skoldag idag, den gick fortare än någonsin vilket nog beror på att den var väldigt rolig. Känns som jag har skrattat bort typ hälften av tiden åt alltifrån hörlurar till "håltagare". inte det minsta roligt, jag tror jag lider av extrem sönmbrist eller något, brukar bli sån då.
Men Pernilla verkade stå ut med mig iallafall och fick efter mycket om och men med mig till stan en liten sväng innan jag tog bussen hem igen.
imorgon måste vi fixa tacopajen !

när jag kom hem och innan jag hann börja tänka så drog jag på mig springkläder och tog tag i mitt comeback-varv på spåret...
trodde inte det var sant när jag inte kände något ont alls på halva varvet .. men sen så var det kört igen.
inte SÅ farligt, men tillräckligt ont för att se allt svart igen. 6 veckor nu, det är något fel.

FYSIK PROV imorgon så nej jag ska absolut inte sitta här !

kram


Kommentarer
Postat av: Nilla

AAAAAAAHHHHHHHRRRRRRRRRRRRG du är bäst! :D

2010-10-05 @ 16:48:08
URL: http://nillalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0