elevens'val'dag

ÅH vilken lättnad, jag är hemma!
trodde aldrig denna dagen skulle ta slut, något bland det segaste jag någonsin varit med om :o Jag hoppas inte de är seriösa med att tro att elevensval ska va något roligt. Hade seriöst hellre varit på vanlig skoldag än att sitta och spela samma elgitarr-låt 189gånger och måla en bild till Tusen bitar !
Men okej jag ska sluta klaga, vissa roliga insidenter har skett. Har t.ex. rodnat i 2 timmar i sträck nu, tack pernilla ! Frös ihjäl lite i väntan på en proppfull buss, men nu är jag som sagt äntligen hemma och ska ta mig något att äta och lägga mig under en filt i soffan och utforsta iphone, perffffffa.


moget tjejen, moget !

Kommentarer
Postat av: Nilla

du är mogen :D du börja!

2010-10-18 @ 16:46:11
URL: http://nillalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0