grön mobil

Den helt klart osegaste onsdagen denna terminen, sjukt skönt :D
Med det vill jag säga att jag har haft en mycket bra dag. Det sjuka började på So:n, fördjupningsarbete med Simon och Emma och efter det fortsatte det.
MVG på fysikprovet gjorde bara allt tusen gånger bättre, ÅH JAG ÄR GLAD :D
eller snarare nöjd ... okej, nöjd och glad. Jag kände för att spara lite busspengar och gick gem från skolan, det gick jättefort och nu har jag ägnat eftermiddagen åt att plugga svenska, kemi och franska ..
har engelska glosor till imorgon också som jag insåg att jag glömt i skolan .. :o
ska fortsätta med lite So nu tänkte jag eftersom jag gick miste om en hel, välbehövlig lektion igår!
Förkyldningen blir bättre och bättre för varje dag, dock har hes-heten kommit tillbaka några gånger idag och det hoppas jag verkligen den slutar att göra :o





Två girls i kiosken idag :D








nej, nu ska jag bak i tiden ett par årtionden så skriver jag mer senare.
KRAM !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0