heartbreaker

statistiken stiger som aldrig förr, vad är det som händer? :D
hur kul som helst !

-----------------------------------------------------------------------------------

 måste säga att en sådanhär dag var exakt vad jag behövde ! Går fortfarande i sov-tshirt, mysbyxor och mammasförstorafleecetröja. Just nu har jag hamnat på sängen i mitt rum med musik och böcker. så himla skönt och jag har faktiskt fått en heldel plugg gjort, så jag är nöjd. Engelska klar, Mattenästanklar och till min förvåning så kan jag nästan kemin som till och med är till på torsdag! och nu såg jag att ett sista mail kommit, så nu kan jag fortsätta med so:n också. Men det får bli en annan gång för nu ska jag förbereda mig för en sista skolvecka innan lovet med en dusch, mmm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0