m,p,e,e,r,h,a,

jag är vaken ovanligt tidigt idag, men var ju faktiskt också så att jag gick och lade mig ovanligt tidigt igår för att vara fredagkväll ... men sova är bra och jag är inte alls trött. :)
jag tror min lördag kommer bli riktigt lyckad, den börjar med en spännande innebandymatch då vänner möter vänner, liksom. samma sällskap som igårkväll, några tjejer som är sjukt awesom alltså.
nu är det frukostdags tror jag, vi hörs ! 
 
---------------------------------------------------------------------------------

bild som beskriver gårdagen ganska bra,
pingis pingis pingis för deras del + hampus & simon & rebecca, medan jag låg på en tjockmatta och nassestrejkade! fast emellan pingisomgångerna var det pellestalkshow också, lyckad kväll tycker jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0