saturday

var hemma närmare två inatt igen och orkade inte skriva något då utan gick upp och åt lite och somnade en ännu en natt i soffan ?!
hur skönt som helst, lite ljust på morgonen bara då hela rummets väggar är fönster.

återträff var jag ju på igårkväll iallafall, satt och pratade & lekte hel-lama lekar var väl i stort sett det enda vi gjorde, så efter ett par låtar på antakten vandrade jag viktoria emma & malin ner till coffeehouse by george för en mysig stund med chailatte och prat. Efterdet visste vi inte var vi skulle ta vägen men kvällen slutade än en gång hemma hos emma med yesman, poccon och en sovande viktoria <3
ni är grymma och gör livet värt att leva !

Söndag igen och jag vet ingenting mer än att jag har äckligt ont i min hals...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0