torsdagskväll

precis som jag fick söndagskänsla i söndags fick jag torsdagskvällskänsla ikväll !!
många många många torsdagar i mitt liv har sett ut som så att jag gick till malin innan halv 6 nån gång, sedan tillsammans med henne och många andra gamla vänner friidrotts träning på råslätt eller kolgården i en och en halv timme. Nu i efterhand inser man snarare en och en halvtimmas prat. Men bra prat, roligt prat, bra träning och sjukt viktiga minnen <33

7 oktober 2010 helt annorlunda ut ...
ligger just nu med datorn, franskaböcker och collegieblock i knät i tvsoffan med grundtanken (att ha framförhållning med alla prov) att ge robinson en chans ... förstår ingenting dom bara snackar ju massa skit :o   besviken.

får se nu Le mobil est à côté des livres mm och den ligger där och ser ut såhär


sprack i måndags och nu bara blir det värre och värre, bara litelite kvar innan den lossnar på andra sidan också = knapparna åker av = MIN IPHONE MÅSTE KOMMA
men är ju trotsallt fredag imorgon och phonen är beräknad till tisdag! :D beräkad, låter som jag ska ha barn eller nåt men nej så är det iiinte. bara nästan :) man älskar sina barn - jag lär älska min iphone

oj va långt det blir jämt, men vad gör man inte för sina fem trogna besökare .. ? :D (a)

HA EN GODKVÄLL OCH VAKNA UPP OCH KÄNN ATT DET ÄR FREEDAAG !
kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0