it goes on

30 besökare igår! :D
skratta ni, men det är bra för mig som brukar ligga på runt 10! :)

 
bild, trött hanna med världens mysigaste hood som hittades i mina gömmor i helgen, använde den idag för första gången sen i 7an eller något .. ! Hur snygg vet jag inte men galet skönt med lite mjukstart ! 

Men hallå !
Kom hem från skolan för en stund sedan, lite smått irriterad för att jag kommer att förbli ovetande om ekologi resultatet i ytterligare två veckor .. men det braiga vädret väger upp och gör mig glad igen :D
Nu ligger jag och myser på min nya favoritplats: sängen!  massa kuddar och bra musik = livet och jag känner att om jag råkar stänga ögonen någon minut nu så försvinner jag ett par timmar som jag har att ta igen med sömn... frågan är om det är värt det eller om man ska hitta på något bättre ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0