den som lever får se

det hann visst bli söndag också men såå är det.
extremt lugn lördag, åkte till mamma och spelade piano i stort sett hela eftermiddagen och kvällen !
jag är helt fast alltså, hur roligt som helst :D

hade planer på att hitta på något på kvällen, men det blev helt enkelt inte så så jag satsade på film kväll med mig själv istället, najsnajs.
Vid tio i ett någonting så står det 4 gestalter utanför fönstret bakom mig och tjuvkollar på min film :o
släppte in dem och genomgick medvetet min första facerape, av experterna själva! gaaaanska roligt.
nu är partyt slut och jag ska nog ta och go to bed. en sak som är säker är att min söndag började mycketmycket bra!
Tackar tim dennis david agnes och ... H***e, alltid roligt med lite oväntat besök :D

GODNATT <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0