dagen till ära

tja händelserikare dag har jag väl upplevt :o
men riktigt härligt, har fötflyttat mig mellan kök, toa och soffa hela dagen :D
inget plugg, ingenting. det är väl mindre bra dock, men det får jag ta tag i imorgon !
Just nu sitter jag och tittar på valvaka och äter ben&jerrys, helnice. Syster har också en, om någon hade nån fundering på ifall jag gått och skaffat mig en till arm ... men så är det inte.
Är förvånad över hur intressant jag faktiskt tycker allt detta politik prat är.. riktigt läskigt. Därför kör jag på glass-tröstätning, det händer ju liksom trotsallt en gång vart fjärde år, haha ;)
En ganska sjuk sak är ju att nästa gång jag sitter och kollar på valvaka så har jag själv varit med och röstat. Jag är 19 år och så gott som vuxen.
Jag vågar seriöst inte tänka på hur mycket som förändrats tills dess, därför skiter jag i det nu !



Om inte så många timmar är det skola igen, jag är väl undefär så otaggad som det går att vara.
fortfarande lika trött som jag var i fredagskväll känns det som, fast desto mindre fnittrig ;)

frisk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0