hälften

två dagar kvar, sen en tredje vecka av 9an genomliden ! vet inte varför, men tycker tiden går hur sakta som helst i skolan just nu. Fast faktiskt tycker jag bara det är bra, jag drar helst så länge som möjligt på gymnasieprat och allt just nu, jag vill njuta.
Onsdagar är nog det minst märkvärdiga som finns. Idrotten gjorde bara ont, och resten av dagen bara var.
helt läxfri eftermiddag för en gångskull, och konsekvenserna av det blir att man bara sitter och gör ingenting !
kanske skönt, kanske tråkigt, eller båda.
Äntligen är även krönikan färdig skriven, jag är nöjd ! :)
imorgon vet susanne allt om varför man inte ska ha fördommar om golf, lyckost henne alltså. Man måste lära sig sjukt mycket av att vara lärare !

Nu kan jag inte sitta kvar här längre för av någon anledning blev jag galet pigg, galet glad, galet PEPP !
mat dags också visst.
får se om jag hinner in igen sen, annars godnatt <3

frisk


blev bild också, jag idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0