hicka

finns inte mycket som är värre en hicka, helt seriöst. både att ha och lyssna på.
måndag igen, gick så fort att det inte känns som jag varit i skolan överhuvudtaget. Men det är väl bara positivt antar jag :D
Blev lite besviken när vi inte fick fortsätta på våra smörknivar på sköjden, utan skulle börja med lådorna .. jag tappade bort min smörkniv tillslut också, så jäkla taskigt alltså ! :(
kom hem från skolan vid tio över två någonting, tog lite att äta och konstaterade att jag inte behövde plugga och satte istället igång med min del av min och pappas deal som är förutsättningen för att vi ska få någon mat ikväll; nämligen att steka köttfärs. Finns ju roligare saker att göra men får se det positivt, jag kommer inte svälta när jag bor själv :o :D
+ att jag hinner träna ikväll, bäst av allt !
ska ta det lugnt nu till lite över 5 när pappa hämtar mig, ska kolla på lite småbarns innebandy & sedan åker jag med upp till norrahammar och kör lite gym undertiden emma har tennis-fys träning (y)
KRAMAR

frisk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0