humöret på topp

hallå !
hade planer på att åka in till stan efter skolan, men hungern och tröttheten fick mig att vika mig när pernilla ville ha sällskap på bussen. ångrar det inte för nu sitter jag här och är inne på min andra sina ekologa skrivning, helt otroligt vilket flyt jag har ! :D ska just ge mig in på det största av allt, nedbrytarna, wow!
hela bordet fullt av jord, svamp och mossa men det blir mammas problem.
inte mycket till skoldag, men den var mycket mycket bra sålänge den varade !
franska, matte och so. måste säga att jag är grymt nöjd med mitt mvg på so-provet, men det kanske man har rätt att vara när man klarar sina mål. startar upp med ett område jag längtat efter sedan 5an nu, Andra Världskriget! kommer ju inte heller bli några promlem efter bästa tänkbara lektionerna på stranden i halmstad, tack mikael, eller vad säger du emma? :D
klockan går på högvarv som vanligt, har suttit här i flera timmar nu, utan en tanke på fysik och hemkunskap !

jaja, ska väl fortsätta med min skrivning och starta om en grym spellista som typ till 90% är utifrån emmas (a)<3
hörs senare !

frisk


föresten, någon kunnig människa som vet vad det här är för något?


Kommentarer
Postat av: mikaela

jag är kunnig, och det är svamp! :)

2010-09-21 @ 18:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0