Mjukstart

som ni vill, jag testar :)

En dag som jag tvivlade på att jag skulle ta mig igenom välbehållen efter ofrisk helg är avklarad, otroligt skönt !
Och inte bara dagen, utan även ett par timmars so & svenska plugg !
Måndagar har börjat bli en riktigt bra dag att starta veckan med, då slöjden klokan 8 är allt annat än ansträngande. Dagen flöt på helt okej och avslutades med en biologilektion av den rastlösa typen för två/tre personer på andra raden till vänster.
Buss hem och trevligt sällskap hem gav pluggpower och nu har jag bara engelska, matte och kemi kvar vilket jag också kallar att jag är värd lite fritid.
Insåg nyss att vi hade alla ingridienser till snickerskakor hemma också, perfa. Ska passa på undertiden jag mår illa. Och mår så väldigt väldigt bra.
Bestämde mig förut att ta en hel-ledig dag idag för att läka helt och hållet, alltså ingen golfträning utan har hela kvällen framför mig.
Ska titta lite på min arm nu. Och försöka tänka klart.

frisk

stackars lever





Kommentarer
Postat av: Nilla

Du är bäst sötnos! <3

2010-09-06 @ 18:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0