regn kan gå och dö

dröjer inte länge till förrän jag tuppar av av huvudvärk känner jag !
blir inte bättre av att titta ut genom fönstret och se regn, regn, regn, så himla tråkigt är det!
sjuk dag kan man väl säga, men känns ändå som en hemskt bra start på veckan :)
Min hesa hals har stått för mycket av skratten idag, helt sjukt är det jag måste hålla käft resten av kvällen annars kommer jag förbli sånhär, och det räcker med dom gångerna jag skämt ut mig och blivit utskrattad bara idag :o
Ännu en Bo på träslöjden, satte helt random igång med en smörkniv! Så mycket har jag aldrig hunnit med på en lektion någonsin tror jag. Men Svenska debatten var iallafall oslagbar. Ett tecken på att det är just 9D jag går i!
Slutade klockan 2, gick och pratade liite för mycket på väg hem från bussen, var inne och vände, gick ut till ekorutan i 10 sekunder och vandrade tillbaka ner för backen...
varit hemma en timma nu och bredvid mig ligger en grön, stor bok som heter p-l-å-g-a !
inga bilder har jag att bjuda på heller, maybe kommer det senare.
pusshej

frisk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0