slutspurt

hej på er.
har inte tid med det här nu egentligen men tänkte bara säga att min söndag har börjat bra.
vaknade och insåg att jag glömt allt mitt smink hos mamma, men det löste sig som tur var!
Fick skjuts bort till kyrkan och var med och medverkade i ett litet drama på ungdomsguldsjänsten. Jag spelade "ungdom" och stod med mobiltelefon och longborad och försökte berätta om att ungdommar bäst, typ.
Riktigt roligt var det :D Fikade lite och åkte sedan hem för att sätta igång med det eviga pluggandet. Biologi står högst på listan och har suttit ett tag nu, så hur otroligt det än är så börjar jag bli färdig med min ekologiskrivning !
måste fortsätta, puss <3

frisk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0