gothenburg

nu har jag återhämtat mig litelitelite, eller tillräckligt för att slänga upp några bilder från helgen :D
var ju som sagt i göteborg med superfredagsfolket från hovslätt, mycket bättre blir det inte kan jag säga !
åkte med buss ifrån hovslätt 18.00 i fredags kväll, och kom tillbaka ganska exakt klockan 00.00 inatt.
Fredagskvällen som tillslut med till lördagsmorgon gick mestadels åt till prat, lek och skratt med mycket bra vänner! Fick iallafall 5 timmars sömn, sedan var det dags att gå upp och fixa iordning och ha lite andakt innan vi stack till helgens höjdpunkt, nämligen liseberg.
Vi kom dit när det öppnade, och åkte hem när det stängde, på 11 timmar hann man med både gospelkonsert och  3D bio x2 + allt annat man inte brukar hinna.
Avlsutade med två timmars otrloligt lugn och skön bussresa hem till hovslätt igen.
Detta hovslättgäng alltså, ni är underbara

;

 
blev plötsligt mycket mer nöjd över min skinnjacka när det visade dig att den sitter som gjuten även på killar ...


dagens bästa ! och nej det är inte kameran, jenny och mikaela drog på som i ... !



ett måste !



världens bösta tjejer !



in action

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

och det var allt :D
inga bilder i världsklass, men det var däremot min helg !
vill ni se mer kolla emma saldner :D
ha det finast !

frisk


Kommentarer
Postat av: Emma

Sköna bilder! :D helgen va grym!



Hur gjorde du så man kan trycka på bilderna så man ser de i fullstorlek sådär? aa du fattar va ja menar (a)

2010-09-19 @ 20:18:48
URL: http://emmasaldner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0