up up & away

det blev lite stan ändå tillslut, gäller att passa på när man får skjuts och allt :)
kollade in nya h&m, och kan inte annat än instämma i alla andras kommentarer, grymt alltså.
hade bara någon timma på mig, satsar på a6 imorgon istället men en ring blev det iallafall, helt okej? 
 


---------------------------------------

har även hunnit med att ta en skön dusch, ätit mat och fortsatt plugga lite ...
mycket mer än så tror jag inte händer ikväll vilket är väldigt skönt !
Imorgon åker jag för en gångs skull inte till skolan klockan kvar över 7 som jag brukar, utan åt andra hållet nämligen till sjukgymnast i norrahammar, ÄNTLIGEN !
det både känns och framför allt syns att jag inte tränat överhuvudtaget på över 4 veckor, jag vågar inte ens tänka på vad jag har tappat nu. jag hatar det SÅHÄÄR mycket. Men ska bli skönt att kolla upp vad det är det handlar om. Speciellt nu, när jag idag fått ont i hela korsryggen & båda höfterna, fattar ingenting.
Lång skoldag imorgon som lyckligtvis bara är till klockan 1, då det sloooljoggen !
Säger som alla junedalare gjorde för någon vecka sedan, sista någonsín. Lite sorgligt dock att min sista blir i gång-form. Jag vill springa !!!

Kom på lite sent att jag velat kolla på halv 8 hos mig vid .. nä tänker inte ens säga när det börjar !
som sagt är det lite sent påkommmet, det kan vara som en ledtråd. Däremot ska det ses idol idag, och jag ska inta min plats i soffan nu. Hade varit mysigt med lite tid för sig själv, men nej fysikboken får hänga på.
ha en lika grym kväll som min dag har varit !

frisk

Kommentarer
Postat av: Nilla

Sv: käft själv ! :D

JAG älskar dig!

2010-09-21 @ 20:43:12
URL: http://nillalindstrom.blogg.se/
Postat av: emma

super fin :)

2010-09-26 @ 14:41:18
URL: http://emmaottilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0