på rätt väg

ojojoj, hej !
det blev en låång dag idag, längre än jag förväntat mig.
började som sagt med sjukgymnastbesök vid hav 8, men inte blev den gåtan mer besvarad för det ...
tackvare all alvedon senaste tiden kännde jag knappt någonting idag, och blev jättesvårt att känna efter vart det gjorde ont! Teorin blev iallafall något med muskelfästet vid höften, så måste tränatränaträna upp lårmuskel och bålen nu, woho! Utan att jag förstår vad det är bra för så tejpade han uppeifrån höften ner till knäet, blir lika livrädd varenda gång jag får syn på en fet, svart rand på hela benet. Sjukgymnaten var galet schysst iallafall :D
Lite pinsamt bara att komma dit och knappt ha ont alls. Aja, kom tillbaka till skolan mitt i gympan, och sen gick torsdagen som vilken torsdag som helst fram till klockan 1. Skoljoggen !
Medan de friska sprang 4 km, gick jag tillsammans med halva skolans 9or nån liten runda på "2.5" km.
hur gott som helst att sluta över en timma tidigare :D

tog tag i livet och gick upp till a6 direkt efter skolan, träningspass, typ.
gick på a6, träffade malin, gick ännumer på a6, mötte upp mamma och köpte en svart t-shirt. Därifrån ändrades planerna drastiskt ...
skulle åkt till company, sedan hem och ta tag i högen som ni ser nedan, men istället fick jag ett trevligt sms från mikaela och körde raka vägen till hovslätt och hovet för att hinna se lite fotbollsmatch !
Precis när jag satte mig var dethalvlek, men en halvmatch fick jag se :D
Lite för mycket mygg och lite för mycket kyla, men perfekt sällskap och vinst såklart !
Gick hem i stelfrusna converse och här väntade mat, vad mer kan man begära ;)
kanske att jag får sova godare inatt än igår, så att jag slippe gå som en zombie som irriterar sig på allt och alla imorgon också.
Fick skolkatalogen idag också, så nu har jag något att underhålla mig med ikväll :)



det här är förresten vad mina 6 framtida veckor kommer kretsa runt, helt sinnes hur vårat prov-schema ser ut !
don't like


frisk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0