you're my everything

heelt sinnes vad trött jag är :D
det gick nog inte undvika att läggamärke till det för de tre fina som vistades på hovet med mig för ett par timmar sedan. Kolla fotbollsmatch var vad vi skulle göra men .. ja. Det var råååligt !

Resten av min lördag har jag spenderat vid mitt piano, man glömmer mellan gångerna hur roligt det faktiskt är!
love it !

Har föresten förflyttat mig till pappa nu, och har efter mycket velande bestämt mig för en förhoppningsvis mysig hemmakväll <3



bjuder på en bild från början av konfan .. alltså ungefär ett år sedan.
har bestämt mig för att ta och platta mitt hår inom en snar framtid, måste seriöst se hur det ser ur !
har också lekt med tanken idag att färga håret mörkbrunt !
knappast troligt att jag skulle våga det, men skulle vara sjukt spännande ändå ?


frisk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0