gammal humor

väl inne i läsandet om världskrigen kom jag plötsligt att tänka på ett videoklipp som vi hade galet roligt åt i 6an !
var som vanligt simon som startade det, och sedan var vi fast, kan det helt utantill ser jag nu när jag kollar på det igen efter ett par år ... 
robert gustavsson alltså, oslagbar




har förresten bara kommit till hälften av remember me,  fast egentligen mycket mer eftersom jag märkte efter 40 minuters tittande att jag inte riktigt förstod (men så sällan som jag förstår filmer så var jag inte förvånad), och ännu konstigare var att den bara var i 53 minuter?
då slog det mig att det fanns två delar, och jag hade suttit och kollat på delen som startade efter 53 minuter av filmen.
JAG.
BLIR.
GALEN.
nu jag har börjat om, och plötsligt blev den mycketmycket bättre (a) !
desto tråkigare är att jag vet vad som kommer hända men sånt får man leva med när man heter Hanna Frisk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0