week-end

fredag-lördag-söndag
jag erkänner inte världens bästa blogghelg, jag som själv vet hur irriterande det är när uppdaterigen är seg :o
i vilket fall som helst så har enda anledningen till att jag varit seg att jag gjort annat. annat roligt.
äntligen blev det fredag, vilket betyder kyrkan med kändislek och annat ganska .. kul. utslängda vid tillslut, sedan tog det ungefär tre timmar att ta sig hem till sängen igen. Lördagen bjöd på sovmorgon och mys, sedan tillbaka till kyrkan vid tre för strangårdenåterträff. Det jag inte visste innan var att jag skulle gå därifrån, gift !
eller inte gift, men alla har inte fått fyra snyggingar att fria till en under loppet av en halvtimma ! DET har jag, och det ska jag skryta om för min framtida kille. Han har höga krav på sig nu alltså ;)
vid halv 9 gick jag, philippa och malin nynnandes på denna kepsen hem till en grym oscar elfström. en egentligen väldigt mysig kväll som jag inte riktigt kunde njuta av ...
söndag handlade i stort sätt om 5 saker, sova, plugg, film, äta, golf. nu har jag precis fått i mig lite god lasagne och känner ett stort behov av en viss sak just nu. konstigt nog inte att sova, som man skulle kunna tro.

Ha en bra kväll, imorgon kör vi igång igen. jag är för första gången på så länge jag kan minnas taggad för måndag !

Emma ropar om kaffe, yess :D

frisk



fredagskväll

Kommentarer
Postat av: Lokko

ååh, snyggt hanna...

2010-09-14 @ 17:26:10
URL: http://ohhdear.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0