you've changed my life

behöver jag ens säga att jag älskar fredagar? förmodligen inte, men så är iallafall fallet.
skolan var skitbra, utom möjligtvis franskan, köttfärsåsen och att jag missade ännu en rolig idrottslektion.
gick 20minuter tidigare och åkte med mamma in till hälsan för att göra ett sista besök hos herr fd. ätstöring. doktor. Tredje gången hos honom nu, jag älskar killen. bara prataprataprata på, förtrösta sig, och snacka om att han fått mig inse. killen har förändrat, eller om man ska säga räddat, mitt liv! nog om det, förhoppningsvis föralltid.
jag är glad, påriktigt.

åkte en sväng till company innan vi åkte hem. hemma själv hela eftermiddagen och då dras det på med pluggmusik och böcker över hela tvrumsbordet.
hur mycket som blir gjort kan vi ta någonannan gång.

ska ut och laga lite mat med mamma nu, fredagsmys pågång innan jag pyser till kyrkan med mina tjejer!
njut

frisk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0