everyday i see my dream

visionen om att Ben&Jerry's skulle hjälpa mot dunderförkyldningen (som jag av flera egentligen helt logiska anledningar drog på mig under frizon) stämde sorgligt dåligt ..
saken är den att det är inte första gången jag i hoppet om det ber om B&J och faktiskt så har jag ingen större lust att lära av mina misstag på den fronten heller. Punkt!

halsontet och resten som hör till förkyldningen slog inte till förrän sluttampen av the festival, så innan dess hade jag det ungefär såhär bra och ganska mycket till som jag inte lyckades fånga på bild


bodde med dessa fem minus arvid i en minst sagt uppskattad husvagn med varmt förtält


under 5 dagar hängde antingen där..



inne på festivalområdet..



längst fram på konserter som soulit och pelé och prinsen ..


.. eller mitt i smeten på konserter som wrestling with angels, gungor, dweeb eller det sjukaste; pedros..



..på härliga "pratare" som marcus birro..


.. eller på läktaren på "nya gamla maranatha" för att stolta heja fram våra kära orangae vänner, bröder & pojkvänner i HOLLAND till final i fotbollscupen!








oändligt med musik, skratt, prat, dans, glass, sol, köld, trötthet, utedass, campingliv och härliga människor. en grym festival och jag vill tillbaka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0