jag undrar går jag ensam här eller visar du min väg från en parallell värd



Färdig jobbad!
sprungit runt och letat nödvändigheter på stan har jag gjort också. och ätit lunch med mamma och lillasyster.

Det ända mitt förnuft säger till mig just nu är att s-o-v-a. men mitt mer förståndiga förnuft - om man nu kan ha två - säger att jag måste lägga av med sova-mitt-på-dagen rutinen. Får se vilket som vinner.

Ska jag vara ärlig så går det inte fem minuter utan att jag på någon väg drar tankarna mot måndagens revolutionsartade ögonblick. Av den anledningen önskar jag att det just nu var söndag kväll, så jag slapp alla dessa dagar smockfulla med tid att hinna stressa upp sig av oro och förväntan. Varför är det så svårt att lita på alla de som med all erfarenhet säger till mig att Hanna, det kommer bli bra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0