lame

oosh, tänk om dygnet skulle innehålla dubbelt såmånga timmar alltså. Framför allt dubbelt så långa dagar, men just nu skulle det behövas även en 24 timmars natt!

den här dagen har bara varit läskigt lam !
somnade typ den tiden jag borde vaknat. Gick upp onödigt tidigt och tog bussen till a6 och träffade på Jenny i väntan på ortopedteknik tiden.
Nu mera bor alltså ett par feta, äckliga, irriterande, smärtframkallande inlägg i mina föredetta älskade skor .... jag kanske överlever till jag vänjer mig. kanske.
elleeer så det är kanske någon som hänkar barfota oavsett klimat ända till sommaren? :D Snacka om vänjda sommarfötter då ...
ELLER, så bara ser jag detta som vad det egentligen är, kanske en väg mot en frisk höft ! :D

Annars då ?
Ägnar all min tid till att längta tillbaka till ett visst läger ...
kommer strax visa resultatet av min eftermiddagsaktivitet !

funderar starkt på att bara bestämma mig för att stänga ner datorn och stänga ögonen nu inom 2 minuter. men tyvärr fungerar inte jag riktigt på det sättet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0