PRAO

åh, nice !
bäst att ingen säger något till mig på ett tag nu, tveksamt om jag kan ta in mer info än vad jag fått höra på idag! Dock väldigt intressant info, om allt mellan himmel och jord gällande länssjukhuset ryhov där jag har en veckas prao framförmig och kan inte säga annat än att jag överraskades positivt.

ett gott gäng, lite livlig fantasi och upptäcksfärdshumör gjorde min dag.
har förhoppningsvis även gjort mitt sista sjukhusbesök i samband med höft skadan, passade nämligen på att springa ner och röntga ryggen i lunchpausen ;)

avslutade "gemensamma" dagen genom att gå upp säga hej till min handledare och avdelning där jag ska spendera de tre närmaste dagen, delar Kirug-behandling med Oskar och s-j-ä-l-v-k-l-a-r-t tilldelar de Kirurgen B till den mest lämpliga. alltså kvinnan. alltså jag. oskar ska ha stryk.

så säger nu HEJ till njuroperationer, ofungerade urinrör, kisshjälp, sjuka prostatakörtlar och prostatacancersjuka män. tungt som tusan sa de, men världens trevligaste handledare iallafall, och för att inte tala om de snygga sköterska kläderna så nej jag klagar icke! intresting

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback