egentligen ....

första gången på en vecka som jag vaknar med en härlig känsla i magen.
2011 är
bra.

HEY GODMORGON! det är sista dagen på lovet och snön regnar bort och jag .. jag är bara tröttast! Blir en dag med mest nödvändigheter, men har släppt allting helt totalt hela lovet så det får jag ta :)

Angående de kanske lite misstänksamma Jusin Bieber inläggen igår så blev jag blogg-rapead om det finns någonting som heter så av de här -->

 

tjejerna som förövrigt gjorde min kväll till vad den blev.
Gick runt i Hovslätt och hämtade upp folk till lite filmmys hos Mikaela, sedan vidare och träffa ännu mer härliga människor. kvällen slutade inte sämre än såhär -->




jag ser det som ett perfekt avslut på ett fint lov. sånt man minns. love ♥

Kommentarer
Postat av: n

gulligt

2011-01-09 @ 17:11:21
Postat av: nilla

gulligt

2011-01-09 @ 17:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0