nu nu nu går vi igenom väggen

Jag ljuger bara lite om jag säger att jag suttit och pluggat från 11 imorse till halv 8 ikväll. Sanningen är att jag varit uppe och ätit ett antal gånger, och cyklat ner och sagt hejdå till anton en tredje och sista gång. Någon åker ju nämligen till Barcelona imorgon. Och inte är det jag.
Men. Har jobbat mig igenom hela kommande veckas läxhög och jag är sådär äckligt nöjd. Jag ogillar rätt rejält att jag blir ifråntagen min sovmorgon och sluta-klockan-12 dag imorgon.

Lever förtillfället på drömmen jag hade inatt. Glädjs också åt mina vänner som hittar mer och mer rätt för varje dag som går. kanske blir det bra tillslut. Kanske.


Kommentarer
Postat av: Lokko

<3

2011-09-26 @ 17:12:22
URL: http://gymnasiedagboken.devote.se
Postat av: thildis

sv: utan dina försök hade jag lagt mig ner och låtit folk kliva och hoppa på mig, you made my day.

2011-09-27 @ 18:40:45
URL: http://lewma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0