vi kunde nå allting allting vi visste fanns

Jag har lyssnat på Thomas Stenström och lett som ett från sedan jag vaknade efter 17 timmars djup sömn i eftermiddags. Det börjar sakta men säkert sjunka in vilka ofattbart bra veckor jag haft!

Bilder och videoklipp hjälper till att påminna mig om känslor jag aldrig kommer att känna igen, om människor jag aldrig kommer att se igen och om ögonblick jag aldrig kommer att få uppleva igen. 
Majoriteten av de i min närhet påbörjar nu sin sista jobbvecka, medan jag imorgon går upp för min första jobbdag! Tre-fyra veckor av slit har jag framför mig innan jag åter igen drar mig norrut för festival i Örebro!
Sov gott mates
 
lyckorus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0