nollkoll

äventyrsnatt alltså...
lade mig vid 2 och pang, ena benet gick av. sängen tippade över, och jag var helt säker på att det var jordbävning eller något liknande. När jag märkte att ingen annan än jag reagerade fick jag kämpa mig upp på fötter och påbörjade min svettiga halvtimma av jobb med att vända upp och ner på sängen ...
efter ett antal försök och ett antal risker att krossas under sängen lyckades jag. sprang fram och tillbaka ut till pannrummet med skiftnycklar men insåg snart att det inte tjänade någonting till.
förbannad och alldeles för pigg somnade jag i soffan.



den här förmiddagen har jag alltså fått plocka fram min händiga sida.
den är bra den ... för med massa plastplugg och grejer så stod sängen. så oerhört stolta. tills jag lade mig i den.
nu ligger madrassen benlös på golvet, mysigare än någonsin!

Ha en bra fredags m8s.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0