trött_tjej_95 ?

ett stort ja !
det är istort sett det ända jag har att komma med just nu då det är det färsta jag blir påminnd av såfort jag rör mig. har nämligen tagit mina första, staplande tunga hemska underbara steg på elljuspåret sedan jag senast var där och förstörde min höft. men nu fick den så den teg ett varv utan minsta problem, detta är äkta lycka ska jag säga er! dock vet jag en som kommer vara lagom mör imorgon men gud så värt !

säg hej till fem som förtillfället håller mitt pepp på plats

Flo Rida – Jump [feat. Nelly Furtado] - Sunfreakz Club Mix
Timbaland – Morning After Dark
Phoenix – Lasso
Tove Styrke – Million Pieces - Familjen Remix
Bag Raiders – Shooting Stars


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0