je ne veux pas

har spenderat hela eftermiddagen med min bästavän matteboken och alla hans ekvationer ... några av dem blev favoriter direkt och några vill jag bara dödadödadöda. gäller att kämpa med detta nu om jag ska satsa på natur .. :o Jag har trots allt haft en sjukt mysig dag, från början till slut! Ska avsluta den med först lite engelskaläsning, kanske fysikläsning och tillsist ett avsnitt AA. 

Jag måste lugna ner min nervositet inför imorgon, har ju egentligen ingenting att vara nervös för, det är ju trotsallt den mest efterlängtade dagen på tre månader, RÖNTGEN ! Resultat och svar kommer inte förrän efter en vecka och jag missar friskispass med golfprofilen i morgon. men det kan ju ändå vara ett steg mot ett smärtfritt liv ? :D

Nu säger friskus godnatt och ger en stor kram till alla. speciellt en...
och hon vet vem hon är <3

Kommentarer
Postat av: Nilla

vem? :)

2010-11-24 @ 15:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0